Varga Krisztina - Online Irodám

Az Online Irodámat azért alapítottam, hogy növekvő kisvállalkozások vezetőinek segítsek rendet és rendszert vinni a napi működésükbe.

Tudom, hogy a fejlődés mennyi adminisztratív többletfeladattal jár, amit egy idő muszáj kiszervezni, átadni valakinek. Valakinek, akire számíthatsz, akire rá mered bízni a céged akár legféltettebb adatait is, mert biztos vagy benne, hogy nála a legjobb kezekben lesznek. 

Marketing fókuszú virtuális asszisztensként így dolgozom együtt a partnereimmel és ezt tudom neked is felajánlani.

Az adminisztráció elvégzése mellett számíthatsz rám a marketinghez kapcsolódó feladataid, nagyobb projektjeid, kampányaid támogatásában is, mert manapság már enélkül nincs fejlődés. 

Célom, hogy olyan új folyamatokat alakítsunk ki, olyan technikai megoldásokat találjunk, amikkel átláthatók és nyomon követhetők a delegált tennivalók, téged pedig nem nyomasztanak többé.

Azt javaslom, kezdjünk egy-két feladattal.

Ismerjük meg egymást, hangolódjunk össze, hagyjuk, hogy kialakuljon egy erős, kölcsönös bizalom és elégedettség, ami után nagyobb sebességre kapcsolhatunk.

Foglalj időpontot a weboldalamon keresztül egy díjmentes ismerkedő beszélgetésre, és dolgozzunk együtt, hogy arra legyen időd, amire csak szeretnéd!

Hivatkozz a Dia ajánlására a FEJLŐDÉS jelszóval, és szerződéskötés után ajándékba kapsz tőlem egy Instagram profilelemzést vagy egy arculatodnak megfelelő kreatív árajánlat sabloncsomagot.