Általános szerződési feltételek
Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes szolgáltatásokkal, a megrendelés menetével kapcsolatban kérdése merül fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
- Szolgáltató adatai, elérhetőségei
Impresszum: a Szolgáltató (Vállalkozás) elérhetőségei
Marsi-Boldoczki Diána e.v.
Adószám: 58982790-1-42
Cím. 1171 Budapest Tiszanána utca 41.
E-mail: mbd.consulting.info@gmail.com
Honlap: https://mbdconsulting.hu/
- Tárhelyszolgáltató adatai, elérhetőségei
Tárhelyszolgáltató neve: PROFITÁRHELY Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Tárhelyszolgáltató székhelye: 2030 Érd, Burkoló utca 1.
Cg.: 13-09-239519
Adószám: 23173080-2-13
Elérhetőségére vonatkozó adatok:
Email cím: ugyfelszolgalat@profitarhely.hu
Telefonszám: +36 20 254 0866
III. Fogalmak
Felek: Megrendelő (megbízó) és Vállalkozás (megbízott) együttesen.
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.
Honlap: https://mbdconsulting.hu/ weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül.
Elektronikus kereskedelmi szolgáltatás: olyan információs társadalommal összefüggő szolgáltatás, amelynek célja valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, szolgáltatás, ingatlan, vagyoni értékű jog üzletszerű értékesítése, beszerzése, cseréje vagy más módon történő igénybevétele.
Szerződés: Felek között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés.
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz.
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
Szolgáltatás: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt valamennyi konzultációs csomag, Online tanfolyam, és mentorprogram, mely a tanácsadás nyújtásával a Szerződés tárgyát képezi.
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
Megrendelő/Ön: a Honlapon keresztül megrendelői ajánlatot tevő szerződést kötő személy.
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
- a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
- a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.
Panasz: Olyan kérelem, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul, és elintézése nem tartozik más – így különösen bírósági, közigazgatási – eljárás hatálya alá, különös tekintettel a Vásárlónak a Termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásaira.
- Vonatkozó jogszabályok
A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről (a továbbiakban: Fgytv.);
- évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (a továbbiakban: Ektv.);
- évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.);
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
45/2014 (II.26) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
- évi LXXVI. törvény a szerzői jogokról (továbbiakban: Szjt.)
- Az ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása
- A Felek között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és a Vállalkozást illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
- Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A honlapon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Felek között létrejövő szerződés részét képezi.
- A jelen ÁSZF rendelkezéseit kizárólag a Vállalkozás jogosult módosítani, és Vállalkozás jogosult a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására is a vonatkozó jogszabályok keretei között. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.
- Általános rendelkezések
- A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
- A szerződések – az egyedi szerződések megkötésének kivételével – nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és nem kerülnek iktatásra, utóbb nem hozzáférhetőek.
- Vállalkozás nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódexnek.
- A Honlap használatához, és az egyes szolgáltatások igénybevételéhez a Megrendelőnek regisztrálnia nem kell.
- A Honlapon a megvásárolható szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az egyes szolgáltatásoknál szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. Amennyiben a Honlap jobb felső sarkában található „Szolgáltatásaim” gombra kattint, megtalálhatja a Vállalkozás által kínált szolgáltatások listáját, és az egyes szolgáltatások kattintva tudja a Megrendelő áttekinteni, hogy az azokhoz tartozó részletes leírást. A szolgáltatásoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!
- A Honlapon a Megrendelő menüpontok segítségével böngészhet. A szolgáltatások a jobb felső sarokban található „Szolgáltatásaim” menüpont alatt csoportokba sorolva találhatók meg.
- Megrendelő a „Konzultációs Csomagok” gombra kattintva áttekintheti, hogy Vállalkozás milyen azonnal igénybe vehető és a Honlapon keresztül megvásárolható szolgáltatásokat kínál.
- A „Szolgáltatásaim” menüpont alatt további olyan szolgáltatásokat tud áttekinteni, amelyek iránt érdeklődését fejezheti ki azzal, hogy az egyes szolgáltatás nevére történő kattintást követően, az adott szolgáltatás leírását tartalmazó oldalón a „Konzultációra jövök” gombra rákattint.
VII. Vásárlás menete, a szerződés létrejötte
- Konzultációs csomagok vásárlása
- Megrendelőnek lehetősége van konzultációs csomagok azonnali, elektronikus úton történő vásárlására, a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeknek megfelelően.
- Megrendelő a Honlap jobb felső sarkában található „Szolgáltatásaim” menüpont alatt található „Konzultációs csomagok” gombra kattintva tekintheti meg, hogy milyen szolgáltatást tud igénybe venni.
- Amennyiben Megrendelő kiválasztotta, hogy melyik konzultációs csomag, vagy melyik szolgáltatás érdekli, az „EZ ÉRDEKEL” gombra kattintva tudja áttekinteni az adott szolgáltatás részletes leírását, valamint megtalálja a szolgáltatás árát és a Vállalkozással történő közös munka részleteit, feltételeit.
- Amennyiben Megrendelő úgy dönt, hogy igénybe kívánja venni a szolgáltatást, akkor az „EZ KELL NEKEM” gombra kattintva tudja elindítani a vásárlás folyamatát.
- Az „EZ KELL NEKEM” gombra történő kattintást követően a Megrendelő rögtön átirányításra kerül a Stripe fizetési felületre, ahol online bankkártyás fizetés útján tudja a szolgáltatás árát kielégíteni a Megrendelő.
- A fizetési adatok kitöltését követően a szolgáltatás megvásárlását a „Fizetés” gombra történő kattintást követően tudja befejezni a Megrendelő.
- Megrendelő tudomásul veszi továbbá, hogy a „Fizetés” gombra történő kattintás a szolgáltatás megrendelésének minősül, és a „Fizetés” gombra történő kattintás a Megrendelő részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.
- Megrendelő a „Fizetés” gombra történő kattintást követően tudja kiválasztani a számára megfelelő időpontot a választott konzultációra a Minup online időpontfoglaló segítségével.
- 9. Miután Megrendelő kiválasztotta a számára megfelelő időpontot, és a foglaláshoz szükséges adatokat megadta, a „Foglalás áttekintése” gombra kattintva ellenőrizni tudja, hogy helyesek-e a foglalás során általa megadott adatok, majd pedig a „Megerősítés” gombra kattintva tudja a Megrendelő véglegesíteni az időpont foglalását és a megrendelés leadását.
10.A megrendelés leadását követően Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben visszaigazolja az időpont lefoglalását, amely egyben megrendelés elfogadásának minősül, és amely visszaigazolással a szerződés a Vállalkozás és a Megrendelő között létrejön.
- Vállalkozás által a szolgáltatás megrendelésre küldött, visszaigazoló e-mail az alábbiakat tartalmazza:
- időpontfoglalás részletei,
- a konzultáció megtartásához kapcsolódóan az online hívásba való belépéshez szükséges link,
- egy Megrendelőhöz intézett kérdőív, amelynek kitöltése a konzultáció sikeres megtartásának előfeltétele,
- az időpont lemondásának részletei.
- A megrendelés Vállalkozás által történő visszaigazolásával egyidejűleg Vállalkozás Megrendelő rendelkezésére bocsátja a választott konzultációs csomaghoz járó e-book-ot, amely így a Megrendelő részére azonnal hozzáférhetővé válik, egyben Megrendelő megkapja a megrendeléshez tartozó számlát is.
- Vállalkozást a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért semmilyen felelősség nem terheli.
- A szerződés teljesítésének határideje az az időpont, amikorra a konzultációt a Megrendelő az online időpontfoglaló rendszerben lefoglalta.
- További szolgáltatások vásárlása
- Megrendelő a „Szolgáltatásaim” menüpont alatt egyéb szolgáltatások, mentorprogramok közül tud választani, amely szolgáltatások nevére történő kattintást követően olvashat az adott szolgáltatásokról részletesebb tájékoztatást.
- Amennyiben Megrendelőt érdekli az adott szolgáltatás, a „Konzultációra jövök” gombra történő kattintást követően Megrendelő időpontot tud foglalni egy 25 perces online felfedező hívásra.
- Amennyiben Megrendelő a felfedező hívást követően úgy dönt, hogy igénybe kívánja venni a Vállalkozás által kínált szolgáltatást, akkor telefonos vagy e-mailes egyeztetés során a Felek megállapodnak a közös munka részleteiről, a számlázási és a fizetési kötelezettségekről, valamint a konzultációk időpontjáról, amely egyben a szerződés teljesítésének a határideje is.
- A Felek minden esetben egyedi szerződést kötnek egymással, amelynek részét képezi a jelen ÁSZF is.
VIII. Időpont módosítás, lemondási feltételek
- Vállalkozás tájékoztatja a Megrendelőt, hogy bármely szolgáltatás választása esetén a szolgáltatáshoz kapcsolódó online konzultációs időpontokat az ÁSZF jelen rendelkezései szerint lehet módosítani, vagy lemondani.
- Lemondás egy alkalmas konzultációt tartalmazó szolgáltatás esetén:
- A tanácsadás kezdete előtt legkésőbb 24 órával történő lemondás esetén a választott időpont törlésre kerül, és Megrendelő részéről fizetési kötelezettség nem keletkezik, vagy a már kifizetett díjat Vállalkozás Megrendelő részére 5 banki napon belül visszafizeti. A díj Vállalkozás általi visszafizetése esetén Vállalkozás jogosult a visszafizetendő díjból levonni a visszafizetéssel kapcsolatban Vállalkozásnál felmerült extra költségeket (pl.: utalási díj, banki tranzakciós díj, Stripe jutalék, stb.).
- Amennyiben a lemondás a választott időpont kezdete előtt 24 órán belül történik, akkor Vállalkozás jogosult a díj 50 %-ának a felszámítására. Ebben az esetben amennyiben még nem történt fizetés, akkor Vállalkozás jogosult a díj 50 %-áról számláját kiállítani, amennyiben pedig már Megrendelő kifizette a díjat, akkor Vállalkozás csak a fizetett díj 50 %-át köteles visszautalni, amelyet Vállalkozás 5 banki napon belül tesz meg. Ebben az esetben Vállalkozás jogosult a visszafizetendő díjból levonni a visszafizetéssel kapcsolatban Vállalkozásnál felmerült extra költségeket (pl.: utalási díj, banki tranzakciós díj, Stripe jutalék, stb.).
- Lemondás, módosítás egyéb szolgáltatás, mentorprogram esetén:
- A konzultációk időpontjai rugalmasan módosíthatóak azzal a feltétellel, hogy az egyedi szerződésben a választott szolgáltatás időtartamához meghatározott határozott időn belül valamennyi – a szolgáltatáshoz tartozó – konzultációt meg kell tartani. Amennyiben Megrendelő érdekkörében felmerülő okból (pl.: Megrendelő bármely okból kifolyólag lemondja az időpontot és nem tudnak Vállalkozással a megadott időn belül új időpontot egyeztetni) nem lehet az egyedi szerződésben meghatározott határozott időn belül megtartani valamennyi konzultációs időpontot, abban az esetben Vállalkozás a szolgáltatás teljes díjára jogosult. Amennyiben Vállalkozás érdekkörében felmerülő okból nem lehet valamennyi konzultációt az egyedi szerződésben meghatározott időn belül megtartani, abban az esetben az egyedi szerződésben meghatározott idő ezzel az időtartammal meghosszabbodik.
- Nem számít rugalmas módosításnak az, ha a Megrendelő az adott konzultáció időpontját annak kezdete előtt 24 órán belül mondja le. Ebben az esetben úgy kell tekinteni, hogy az adott időpont megtartásra került, annak ellenértékét Megrendelő köteles Vállalkozás részére teljesíteni.
- Valamennyi szolgáltatás esetén a konzultációs időponton történő megjelenésre az alábbi szabályok vonatkoznak:
Amennyiben a lefoglalt vagy előre egyeztetett időpontban Megrendelő nem lép be az online hívásba, Vállalkozás köteles 15 percet várni Megrendelőre. Amennyiben 15 perc elteltével sem jelenik meg Megrendelő, Vállalkozás nem köteles tovább várni. Ebben az esetben úgy kell tekinteni, hogy az adott konzultációt Vállalkozás megtartotta, és új időpontot nem köteles Megrendelő részére biztosítani, és annak teljes ellenértékére jogosult, amelyet Megrendelő köteles Vállalkozás részére megfizetni. Amennyiben előre megtörtént az adott időpontra vonatkozó díj kifizetése, akkor Vállalkozásnak semmilyen visszafizetési kötelezettsége nem keletkezik.
- A választott szolgáltatáshoz, mentorprogramhoz kapcsolódó konzultációk időpontjai rugalmasan módosíthatóak azzal a feltétellel, hogy az egyedi szerződésben a választott szolgáltatás időtartamához meghatározott határozott időn belül valamennyi – a szolgáltatáshoz tartozó – konzultációt meg kell tartani. Amennyiben Megrendelő érdekkörében felmerülő okból (pl.: Megrendelő bármely okból kifolyólag lemondja az időpontot és nem tudnak Vállalkozással a megadott időn belül új időpontot egyeztetni) nem lehet az egyedi szerződésben meghatározott határozott időn belül megtartani valamennyi konzultációs időpontot, abban az esetben Vállalkozás a szolgáltatás teljes díjára jogosult. Amennyiben Vállalkozás érdekkörében felmerülő okból nem lehet valamennyi konzultációt az egyedi szerződésben meghatározott időn belül megtartani, abban az esetben az egyedi szerződésben meghatározott idő ezzel az időtartammal meghosszabbodik.
- Mentorprogram, vagy egyéb több konzultációs alkalmat tartalmazó szolgáltatás választása esetén, amennyiben Megrendelő kettőnél több alkalommal lemondja, vagy módosítja a Vállalkozással előre egyeztetett időpontot Vállalkozó jogosult az egyedi szerződést azonnali hatállyal felmondani. Ebben az esetben Megrendelő nem köteles visszakövetelni a már kifizetett szolgáltatási díjat, és a már teljesített, de még ki nem fizetett szolgáltatások ellenértékét Vállalkozás jogosult Megrendelő részére kiszámlázni.
- Árak, Fizetési módok
- Az árak valamennyi szolgáltatás esetében forintban értendők, amely már tartalmazza a fizetendő adó összegét is. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.
- Amennyiben Vállalkozás árcsökkenést (akció) alkalmaz, akkor a csökkentett ár mellett a Vállalkozás feltünteti az árcsökkentés alkalmazásának első napját megelőző legalább 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb árat.
- Konzultációs csomagok és online tanfolyamok vásárlása
- A konzultációs csomagok vásárlása esetén fizetésre kizárólag online bankkártyás fizetéssel van lehetőség. Ennek megfelelően a megfelelő konzultációs csomag kiválasztását követően az „EZ KELL NEKEM” gombra történő kattintást követően a rendszer azonnal átirányít a Stripe fizetési felületére.
- A konzultációs csomag árának fizetési határideje a fentiek alapján a megrendelés időpontja.
- További szolgáltatások vásárlása
- A választott szolgáltatás, vagy mentorprogram árát a program kezdete előtt szükséges rendezni, amely a Megrendelővel való egyeztetés alapján történhet egyösszegben, vagy részletfizetéssel.
- Részletfizetés választása esetén Megrendelő a szolgáltatás díját két egymással egyenlő részletben köteles rendezni az egyedi szerződésben foglalt feltételekkel.
- A Megrendelővel történő szerződéskötést követően a szolgáltatás díjáról Vállalkozás díjbekérőt küld Megrendelő részére, majd pedig az összeg Megrendelő részére történő beérkezését követően előlegszámlát állít ki. A program végén pedig Vállalkozás végszámlát állít ki.
- A szolgáltatás díját banki átutalás útján szükséges rendezni, az alábbi adatokkal:
Az átutalást kérjük az Marsi-Boldoczki Diána ( MBD Consulting ). 12600016-19197473-58978499 számú Wise bankszámlára teljesíteni,
A KÖZLEMÉNYBE KÉRJÜK ÍRJA BE A MEGRENDELŐ NEVÉT ÉS A SZÁMLA SORSZÁMÁT
- Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek
- A fogyasztó a szolgáltatással vagy a Vállalkozás tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- Telefon: 06(30)2298661 Munkanapokon 9:00-16:00
- Internet cím: https://mbdconsulting.hu/
- E-mail: mbd.condulting.info@gmail.com
- A Megrendelő szóban (telefonon) és írásban közölheti a Vállalkozással a panaszát, amely a Vállalkozásnak, illetve a Vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatás fogyasztók részére történő nyújtásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
- A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – szükséges az érdemi választ a jegyzőkönyvvel együtt megküldeni.
- A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
- Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni:
Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a fogyasztó neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
- A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
- Amennyiben a Vállalkozás és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: https://kormanyhivatalok.hu
- Bírósági eljárás
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
- Békéltető Testület
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Vállalkozás tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a székhelye szerint illetékes békéltető testület a Budapest Békéltető Testület, amelynek elérhetőségei a következők:
A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési cím:
1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím:
bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon:
+36 (1) 488 21 31
- Szerzői jogok
- Az Szjt. § (1) bekezdése értelmében a Honlap szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a Honlapon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A Honlapról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a Honlapra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.
XII. Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
- Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.
- A Vállalkozásnak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
XIII. A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések
- A Honlapon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.
XIV. Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért
- Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül sor a számlázásra, illetve a szolgáltatás nyújtására. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Vállalkozás jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. A Vállalkozás a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
- Amennyiben a megrendelés véglegesítése után kíván bármin változtatni, akkor kérjük haladéktalanul jelezze felénk az mbd.consulting.info@gmail.com e-mail címen.
- Eljárás hibás ár esetén
- Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a Honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a szolgáltatást hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén a Vállalkozás munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett a Vállalkozás által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.
XVI. Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján
- A fogyasztónak minősülő Megrendelő a VII. fejezet a) pontja szerinti konzultációs csomag vásárlása esetén szerződés létrejöttétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. A szerződés létrejöttére vonatkozó rendelkezések az ÁSZF VII. fejezet a) pontjában olvashatóak.
- Az elállást e-mail üzenetben az mbd.consulting.info@gmail.come-mail címre, vagy postai úton a 1171 Budapest Tiszanána utca 41.szám alatti címre küldött elállási nyilatkozatával jelezheti Vállalkozás részére a Megrendelő.
- Az elállás abban az esetben jogszerű, amennyiben a Megrendelő a XV.1. pontja szerinti határidő lejárta előtt elküldi, vagy postára adja az elállási nyilatkozatát. A postai levelet legalább ajánlott küldeményként kell postára adni annak érdekében, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
- Az elállási jogot a Megrendelő erre irányuló egyértelmű nyilatkozatával, vagy a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képező elállási nyilatkozat minta használatával tudja gyakorolni.
- Megrendelő kifejezetten úgy nyilatkozik jelen ÁSZF elfogadásával, hogy azzal, hogy a számára megfelelő konzultációs csomag kiválasztását követően az „EZ KELL NEKEM” gombra rákattint, a konzultációs csomag díját kifizeti, és lefoglalja a konzultáció időpontját, kifejezetten arra kéri Vállalkozást, hogy a szerződés teljesítését a 45/2014 (II.26) Korm. rendelet 20. § (2) bekezdése szerinti határidő lejárta előtt kezdje meg.
- Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható
Vállalkozás kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
XVII. Egyéb rendelkezések
- Vállalkozás tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a vonatkozó hatályos jogszabályok az irányadóak.
- A jelen ÁSZF 2025. augusztus 29. napjától hatályos.
- számú melléklet
– Elállási nyilatkozat minta –
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Marsi-Boldoczki Diána e.v.
postacím: 1171 Budapest Tiszanána utca 41
e-mail cím: mbd.consulting.info@gmail.com
Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve:
Fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):
Kelt